Återbetalningspolicy

Du kan returnera dina fullt fungerande och oskadade varor oavsett anledning inom 30 dagar efter mottagandet, för full återbetalning. Frakt och hantering kommer inte att täckas - du ansvarar för alla returkostnader. Observera att om du inte returnerar dina artiklar inom 30 dagar efter mottagandet, kan vi inte behandla en återbetalning.

Om du upptäcker att du har fått en vara som är skadad vid an komsten och kontaktar oss inom 7 dagar efter mottagandet, kommer du att vara berättigad till full återbetalning och behöver inte betala frakt- och hanteringskostnader i samband med returen. Vi tar fullt ansvar för alla defekter som kan ha uppstått under leveransen.

Initiera en retur

För att initiera en retur, vänligen kontakta oss på support@doodle-dash.com så hjälper vi dig så snart som möjligt.

Om du är osäker på om just ditt fall utgör ett fall av "felaktig produkt" eller inte, vänligen skicka oss ett e-postmeddelande på support@doodle-dash.com så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig. Kundnöjdhet är vår främsta prioritet, och vi kommer i allmänhet att gå längre än våra policyer (inom rimliga gränser) för att se till att du får en trevlig upplevelse.

När du kan förvänta dig din återbetalning

När en begäran om återbetalning har skickats in och behandlats kan du förvänta dig att din ursprungliga betalningsmetod krediteras inom 1-3 arbetsdagar (beroende på ditt finansinstitut).